Saturday, September 19, 2009

ZOO NEGARA - terkemuka di Malaysia

Siapa kata berjalan ke Zoo Negara tidak seronok, seronok tau...Masa ni ada banyak binatang yang baru sampai dan puas hati kita melihatnya. Aku sempat posing2 lagier... masa pergi ni bulan puasa nak merakam bunyi binatang..hehehe Rupanya dah lama tak pergi zoo, jd jakun aku tgk binatang ni macam0macam perangai..Cuba tgk gamabar dibawah ini yang sempat di kongsikan dr 100 keping gamabar di sana...




Eeee....gajah ni nak mencapai aku dengan belalai dia..takutlah..dia lapar tu..bolah bagi gajah makan dgn harga Rm3 untuk sepotong batang tebu... Tapi aku ngeri arr nk hulur makanan kat dier..dier besar tuu...seram! Cantikkan....




Inilah binatang yang tinggi dari aku, nyampah!
Zirafah ni tengah makan ni, dia makan rumput je. Aku pun suka makan sayur-sayuran.
Inilah kenangan di zoo negara, Ada masa boleh jalan-jalan lagi.

No comments:

Post a Comment